Často kladené dotazy
Podložky pod myš
1. Můžete mi vyrobit podložku pod myš se specifickými rozměry?
Ne, podložky sami nevyrábíme. Tiskneme naše designy nebo designy zákazníků na podložky od ověřených dodavatelů s pevně danými rozměry.
2. Mají vaše podložky pod myš oblé rohy?
Ano, všechny naše podložky mají mírně zaoblené rohy.
3. Mají vaše podložky pod myš prošité okraje?
Ano, všechny naše podložky mají prošité okraje, aby se netřepily ani netrhaly.
4. Z jakého materiálu jsou vaše podložky pod myš vyrobeny?
Naše podložky jsou vyrobeny z polyesterové tkaniny s mikrovlákny a přírodní gumy. Tato kombinace zajišťuje pohodlí, plynulost a přesnost při každém kliknutí.
5. Jaké rozměry mají vaše podložky?
• herní XXL podložka pod myš i klávesnici 900 × 400 × 3 mm
• obdélníková podložka pod myš 300 × 250 × 3 mm
• kulatá podložka pod myš 220 × 3 mm
Designy
1. Ztratí se při tisku část mého designu?
Ano, přibližně 0,5 cm z každé strany nebude na produktu vidět, protože slouží jako okraj pro tisk.
2. Jak je to s autorskými právy u nahraného obrázku?
Nahráním obrázku a objednáním produktu potvrzuješ, že nahraný obrázek je tvůj nebo že máš práva k jeho použití. E-shop Dearmouse.cz nenese odpovědnost za případné porušení autorských práv spojené s tiskem nahraného obrázku na produkt.
Hromadné objednávky
1. Je možné vytvořit hromadnou objednávku pro firmu, školu nebo jinou organizaci?
Ano, pokud chceš objednat více kusů najednou, připravíme pro tebe individuální nabídku se zvýhodněnou cenou. Kontaktuj nás e-mailem info@dearmouse.cz nebo telefonicky na čísle (+420) 721 007 402.
• sleva 5 % při objednávce nad 50 ks
• sleva 10 % při objednávce nad 100 ks
• sleva 15 % při objednávce nad 200 ks
Výroba a dodání
1. Jak dlouho trvá výroba a dodání?
Výroba trvá maximálně 2–3 pracovní dny, často jsme schopni produkt vyrobit ještě v den objednání. K tomu je třeba připočítat dobu doručení podle zvoleného druhu dopravy.
Doprava
1. Jaké způsoby dopravy nabízíte?
Tvoje objednávky doručuje Zásilkovna, a to buď do výdejních míst, Z-Boxů nebo přímo na adresu.
2. Doručujete objednávky také na Slovensko?
Ano, dopravu na Slovensko zajišťuje také Zásilkovna (na Slovensku pod značkou Packeta).
Platba
1. Jaké platební metody nabízíte?
Zatím je možné platit pouze platební kartou. Věříme, že brzy nabídneme i další možnosti.
2. Jak postupovat při nákupu na Slovensko?
Přepni měnu na eura (Slovensko | EUR €). Na počítači najdeš přepínač měny vpravo nahoře, vedle ikon přihlášení a košíku. Na mobilním zařízení je přepínač měny skrytý v rozbalovacím menu vlevo nahoře. Platbu můžeš provést platební kartou v eurech.