Reklamační řád
1. Odstoupení od kupní smlouvy
Kupující má v souladu s ustanovením § 1829 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží.
Kupující bere na vědomí, že podle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu. Jelikož jsou naše produkty potisknuty na míru kupujícímu podle jeho volby designu, nelze tedy od smlouvy odstoupit, pokud již byl dokončen proces tisku.
V případě, že zboží vrácené prodávajícímu bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu tím vzniklé škody. Kupující bere na vědomí, že výši náhrady škody určí prodávající s ohledem na stav vráceného zboží, přičemž bude-li zboží vyhodnoceno prodávajícím jako dále neprodejné, je výše náhrady škody rovna kupní ceně zboží. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
Informujte nás o odstoupení od kupní smlouvy prostřednictvím e-mailu: info@dearmouse.cz, případně telefonicky.
Zašlete nám zboží, které chcete vrátit na adresu: Michal Kotačka, Komenského 763, 664 53 Újezd u Brna.
Zboží musí být nepoužité a vrácené v původním balení. Zboží prosím zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. Doporučujeme zásilku pojistit ve výši ceny produktu a zaslat doporučeně nebo jako balík do ruky. Zásilky odeslané na dobírku nepřijímáme.
Do zásilky vložte kopii dokladu o koupi (např. potvrzení objednávky nebo fakturu). Budeme rádi, pokud přiložíte vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Není to však nutné, postačí i jednoduché písemné oznámení, které by mělo obsahovat:
• číslo objednávky, název zboží, případně kód zboží a počet kusů
• datum objednání nebo převzetí zboží
• adresu kupujícího a alespoň jeden kontaktní údaj (telefon nebo e-mail)
• číslo bankovního účtu, kam chcete zaslat peníze
• text, že odstupujete od smlouvy
• datum a Váš podpis
O přijetí zásilky budete informován/a e-mailem, případně telefonicky.
Po přijetí bude zboží zkontrolováno za účelem ověření splnění podmínek pro vrácení a do 14 dnů Vám budou peníze převedeny na Vámi uvedený bankovní účet.
V případě řádného odstoupení od kupní smlouvy bude zákazníkovi vrácena plná kupní cena včetně původních nákladů na dopravu při zakoupení zboží. Náklady na dopravu spojené s odesláním zboží zpět prodávajícímu se nehradí.
Ke stažení:
Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy (DOCX)
Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy (PDF)
2. Reklamace
Zákazník je oprávněn uplatnit reklamaci vady, která se projeví u spotřebního zboží v době dvou let od jeho převzetí. U použitého zboží může být tato lhůta zkrácena, nejvýše však na jeden rok.
Přijímáme pouze reklamace v souladu s ustanovením § 619 občanského zákoníku. Zboží nesmí být poškozeno mechanicky ani nesprávným používáním. Musí být řádně udržováno. Dále podle ustanovení § 599 občanského zákoníku musí být reklamace uplatněna bezodkladně, již při prvním náznaku jakékoli vady. Reklamace se nevztahují na běžné opotřebení materiálu.
Informujte nás o reklamaci prostřednictvím e-mailu: info@dearmouse.cz, případně telefonicky.
Vadné zboží nám zašlete na adresu: Michal Kotačka, Komenského 763, 664 53 Újezd u Brna.
Do zásilky vložte kopii dokladu o koupi (např. potvrzení objednávky nebo fakturu). Budeme rádi, pokud přiložíte vyplněný reklamační formulář. Není to však nutné, postačí i jednoduché písemné oznámení, které by mělo obsahovat:
• číslo objednávky, název zboží, případně kód zboží a počet kusů
• datum objednání nebo převzetí zboží
• adresu kupujícího a alespoň jeden kontaktní údaj (telefon nebo e-mail)
• číslo bankovního účtu, kam chcete zaslat peníze
• stručný popis vady
• požadovaný způsob vyřízení reklamace
• datum a Váš podpis
K reklamaci nám také napište, jaké řešení je pro vás nejvhodnější. Máte na výběr ze tří možností: vrácení peněz, výměnu zboží nebo slevu, pokud si poškozené zboží ponecháte.
Doporučujeme zásilku pojistit ve výši ceny produktu a zaslat doporučeně nebo jako balík do ruky. Zásilky odeslané na dobírku nepřijímáme.
O přijetí zásilky budete informován/a e-mailem, případně telefonicky.
Na vyřízení reklamace máme 30 dní od doručení. O výsledku reklamace budete informován/a e-mailem, případně telefonicky.
Reklamaci nelze podat telefonicky. Zboží, které nám bude zasláno bez vysvětlení, bude obratem vráceno.
V případě uznané reklamace bude zákazníkovi vrácena plná kupní cena včetně původních nákladů na dopravu při zakoupení zboží a nákladů na dopravu při zaslání zboží k reklamaci.
Ke stažení:
Vzorový reklamační formulář (DOCX)
Vzorový reklamační formulář (PDF)
Tento reklamační řád je účinný od 1. 11. 2025.